Sanok, dnia 20.08.2025 r. OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY SANOK z...
Sanok, dnia 20.08.2025 r.
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY SANOK
z dnia 20 sierpnia 2025 r.
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, o nazwie „BYKOWCE 42”, terenu położonego w gminie Sanok.
Na podstawie art. 17 pkt 11 oraz art. 8e, 8h, 8i, 8j ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym(j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko(j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn. zm.), w związku z uchwałąnr IX/58/2024 z dnia 27 listopada 2024 r., w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, o nazwie „BYKOWCE 42”, terenu położonego w gminie Sanok, wraz z Prognozą oddziaływaniana środowisko,
zawiadamiam
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, o nazwie „BYKOWCE 42”, terenu położonego w gminie Sanok, w dniach od 27 sierpnia 2025 r. do 25 września 2025 r., które obejmują:
zbieranie uwag do projektu planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko w dniach od 27 sierpnia 2025 r. do 25 września 2025 r. Uwagi należy składać do Wójta Gminy Sanok wyłącznie na formularzu zgodnym z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Wzór formularza dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sanok (pod adresem:https://bip.gminasanok.pl/index.php?page=position.php&id=3661&grp=43).Uwagi w formie papierowej należy złożyć na adres Urzędu Gminy Sanok , ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok.
Przedłożone uwagi podlegają rozpatrzeniu przez Wójta Gminy Sanok, natomiast uwagi złożone po upływie wyznaczonego terminu pozostają bez rozpatrzenia. Wnoszący uwagi zobowiązany jest podać oznaczenie nieruchomości oraz przedmiot uwagi, swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, jak również adres poczty elektronicznej, o ile taką posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu,
spotkanie otwarte, poprzedzone prezentacją projektu planu miejscowego, które odbędzie się w Urzędzie Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, pokój nr 410, IV piętro, w dniu 5 września 2025 r. o godz. 16.00,
dyżury projektanta, w formie stacjonarnej i telefonicznej (pod numerem 668 109 764), które odbędą się w dniu11 września 2025 r. oraz w dniu 18 września 2025 r. o godz. 16.00.
Projekt planu miejscowego wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko będzie udostępniony w Urzędzie Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, w dniach od 27 sierpnia 2025 r. do 25 września 2025 r. w godzinach pracy Urzędu, tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30 w pokoju nr 410, piętro IV oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sanok pod adresem:https://bip.gminasanok.pl. Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uwagi i wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy składać w terminie do dnia 25 września 2025 r. w formie pisemnej bezpośrednio do Urzędu Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok lub pocztą na adres: Urzędu Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jako wniesione na piśmie uznaje się uwagi (wnioski) wniesione w formie elektronicznej na adres:ug_sanok@gminasanok.pllub za pomocą platformy ePUAP:/x9h93iw1v2/skrytka
opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej(j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1725) lub
opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1557), lub
za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1557).
Wnioski mogą być również składane ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej(j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1725).
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Sanok.
Paweł Wdowiak
Wójt Gminy Sanok
KLAUZULA INFORMACYJNA - MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
1. KOGO DOTYCZY INFORMACJA: OSOBY BĘDĄCE WŁAŚCICIELAMI DZIAŁEK NA TERENIE GMINY SANOK; STRONY UBIEGAJĄCE SIĘ O UZYSKANIE WYPISÓW I WYRYSÓW Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO; PEŁNOMOCNICY STRON.
2. Kto wykorzystuje dane: WÓJT GMINY SANOK.
3. Kontakt: Urząd Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, e-mail: ug_sanok@gminasanok.pl
4. Kontakt z inspektorem ochrony danych: 13 46 56 579.
5. Cel wykorzystania: sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, realizacja powszechnego prawa wglądu do planu, wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; rozliczenie opłaty skarbowej; dokonywanie wezwań i zawiadomień.
6. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w zw. z przepisami Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej oraz Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
7. Kto może otrzymać dane: podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy.
8. Okres przechowywania: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonania czynności i odbioru dokumentów oraz zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
9. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Czy muszę podać dane: tak – podanie danych osobowych jest obowiązkiem prawnym.
11. Konsekwencje odmowy: jeżeli nie podano adresu wnoszącego podanie – sprawa nie zostanie rozpoznana; jeżeli nie podano innych informacji – wezwanie do uzupełnienia braków w wyznaczonym terminie; jeżeli nie uzupełniono braków w wyznaczonym terminie – sprawa nie zostanie rozpoznana.
12. Zautomatyzowane przetwarzanie, profilowanie: nie dotyczy.
13. Przekazywanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: nie dotyczy.
Uwaga:jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane bezpośrednio od ich właściciela, prawo dostępu do danych przysługuje mu wyłącznie wówczas, gdy nie narusza to praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych nie wpływa na przebieg i wynik postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych.