PREZYDENT MIASTA ZABRZE Zabrze, 1 grudnia 2025 r....
PREZYDENT MIASTA ZABRZE
Zabrze, 1 grudnia 2025 r.
WB.6740.502.2025.GC
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 784) oraz art. 49 ustawy z 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (j.t.: Dz.U. z 2024 r., poz. 572) podaję do publicznej wiadomości, że na wniosek zarządcy drogi Prezydenta Miasta Zabrze z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Zabrzu przy ul. Powstańców Śląskich 5-7, działającego przez pełnomocnika w osobie Dyrektor Pani Danuty Bochyńskiej-Podloch – ul. Kasprowicza 8,41-800 Zabrze, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.:
„Rozbudowa istniejącego skrzyżowania dróg gminnych ulic Szkubacza i Mielżyńskiego (budowa ronda 2/2) wraz z budową 100-metrowego odcinka drogi na przedłużeniu ul. Szkubacza oraz przebudowa ulicy Mielżyńskiego na odcinku od skrzyżowania z ulicą Szkubacza do planowanego zjazdu ppoż. na teren inwestora wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej oraz oświetleniem, odwodnieniem i kanałem technologicznym w okolicy skrzyżowania ulicy Szkubacza i Mielżyńskiego w Zabrzu” – kategoria: droga gminna
Nieruchomości lub ich części objęte wnioskiem:
- położenie działek: Zabrze / obręb 0006, Mikulczyce
- numery geodezyjne działek:
120/24, 312/24, 848/1, 986/24, 162/24, 165/24, 166/24, 167/24, 168/24, 170/24, 171/24, 1416/1, 1746/1, 926/24, 927/24, 157/24, 878/24, 984/24.
Nieruchomości, które w całości, lub po podziale w części, stają się własnością właściwej jednostki samorządu terytorialnego na mocy decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej:
1031/24, 1033/24, 1034/24, 1035/24, 1038/24, 1041/24.
Z dokumentacją dotyczącą ww. inwestycji można zapoznać się w pok. 512 w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Powstańców Śląskich 5-7 w Zabrzu – V piętro pok. 512.
Informację w sprawie inwestycji można uzyskać pod numerem telefonu tel. 32 37 33 443 - Urząd Miejski w Zabrzu; ul. Powstańców Śląskich 5 – 7,41-800 Zabrze – Wydział Budownictwa.
Uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej inwestycji można przesłać do tut. organu za pośrednictwem poczty, kuriera lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP - /2478/SkrytkaESP (wniosek wniesiony w formie dokumentu elektronicznego powinien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron poprzez publiczne obwieszczenie, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (tj. od dnia 5.12.2025 r.).