1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. OGŁOSZENIE o rozpoczęciu konsultacji społecznych w...
Wróć do listy komunikatów

OGŁOSZENIE o rozpoczęciu konsultacji społecznych w sprawie...

OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu konsultacji społecznych w sprawie
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
gminy Gromadka
Wójt Gminy Gromadka, na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2025 r., poz. 527) oraz art. 39. ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2024 r., poz. 1112 ze zm.) zawiadamiao rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczącychmiejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gromadka w obrębie: Krzyżowa, Różyniec, Osła, Wierzbowa (zgodnie z uchwałą o przystąpieniu nr X/77/25 z 23.01.25 r.) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniachod 29 sierpnia 2025 r. do 29 września 2025 r. w siedzibie Urzędu Gminy Gromadka, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9,59-706 Gromadka, pok. nr 1w godzinach pracy Urzędu oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy pod adresemhttps://www.bip.gromadka.pl
Konsultacje będą prowadzone w następujących formach:
1) Zbieranie uwag,
2) Spotkanie otwarte poprzedzone prezentacją projektu zmiany mpzp;
3) Prowadzenia punktu konsultacyjnego.
Spotkanie otwarte poprzedzone prezentacją projektu planu odbędzie się w dniu 22 września 2025 r. o godz. 16:00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Gromadce, sala lustrzana, I piętro.
Punkt konsultacyjny będzie czynny w siedzibie Urzędu Gminy Gromadka, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9,59-706 Gromadka, pok. nr 1w godzinach pracy Urzędu. Projekt ww. zmiany planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko będzie również udostępniony w terminie konsultacji społecznych w siedzibie Urzędu Gminy Gromadka, ul. gen. W. Sikorskiego 9,59-706 Gromadka, pok. nr 1w godzinach pracy Urzędu,oraz w każdy poniedziałek w czasie konsultacji, po godzinach pracy Urzędu do godz. 17.00, a także w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu pod adresemhttp://bip@gromadka.pl
Zgodnie z art. 8i ust. 1, pkt 1 ustawy, zainteresowani mogą wnieść uwagi do projektu planu opracowywanego na podstawie wymienionej wyżej uchwały oraz w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w terminie prowadzenia konsultacji społecznych, tj. do dnia 29 września 2025 r.
Uwagi należy składać za pomocąformularza (GP-07) pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, wprowadzonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509), zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej.
Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres: Urzędu Gminy Gromadka, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9,59-706 Gromadka, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r. poz. 1797) na adresgmina@gromadka.pl i poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP: /5w31xn3vat/skrytka.
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, składający uwagę podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą planistyczną sporządzania planu miejscowego.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gromadka/Gmina Gromadka/Urząd Gminy Gromadka, ul. gen. Wł. Sikorskiego 9,59-706 Gromadka. Kontakt: tel. 75 73 82 452, e-mail:gmina@gromadka.pl (dalej Administrator); Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: Katarzyna Graczyk, e-mailiodo@amt24.bizlub pisemnie na adres Administratora. 2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i związaną z tym procedurą planistyczną. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – w szczególności art. 17. 3. Zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt niniejsze materiały są przechowywane 25 lat od roku następnego po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście. 4. Odbiorcami danych osobowych jest Gmina Gromadka i podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych z administratorem. 5. Składającemu przysługuje, na zasadach przewidzianych w RODO, prawo: żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania; żądania ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż wynika to z przepisu prawa; odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała pozostawieniem sprawy bez rozpoznania. 7. W przypadku żądania informacji o źródle danych, prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano – art. 8a ust. 1 ww. ustawy.