1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. OBWIESZCZENIE Starosty Wysokomazowieckiego Zgodnie z art....
Wróć do listy komunikatów

OBWIESZCZENIE Starosty Wysokomazowieckiego Zgodnie z art....

OBWIESZCZENIE
Starosty Wysokomazowieckiego
Zgodnie z art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity – Dz. U. z 2024 r., poz. 311), Starosta Wysokomazowiecki zawiadamia, iż na wniosek Burmistrza Czyżewa z dnia 31.07.2025 r., reprezentowanego przez Marcina Macko, zostało wszczęte postępowanie administracyjne dotyczące wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rosochate Kościelne w km 0+000 – 0+312,70”, wraz z zatwierdzeniem podziału nieruchomości.
Zakres ww. inwestycji, wg projektu budowlanego, obejmuje: budowę jezdni głównej wraz z poboczami, przebudowę i rozbudowę skrzyżowania z drogą powiatową, przebudowę i budowę zjazdów, budowę drenów, rozbiórkę ogrodzeń, wycinkę krzewów.
Inwestycja realizowana będzie na terenie obejmującym działki o nr ewid.:
-działka stanowiąca istniejący pas drogowy drogi gminnej:
- 191/2 – obręb m. Rosochate Kościelne, gm. Czyżew;
-działki ulegające podziałowi przeznaczone pod projektowany pas drogowy drogi gminnej:
- 894/2, 893/2, 892/2, 891/8, 891/7, 891/2, 890, 889/1, 889/2, 900/1, 903/1, 904/1, 905, 906, 907, 908, 910/4, 909/3 – obręb m. Rosochate Kościelne, gm. Czyżew;
-działki, dla których ustanawia się ograniczone korzystanie dla realizacji inwestycji – czasowe zajęcie:
- 434/2, 894/1 – obręb m. Rosochate Kościelne, gm. Czyżew.
W myśl art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W związku z powyższym informuję strony postępowania, właściwe organy administracji rządowej i samorządowej oraz właścicieli, zarządców i użytkowników terenów objętych inwestycją o możliwości składania wniosków, uwag lub zastrzeżeń dotyczących przedmiotowej sprawy, a także o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie.
Z aktami sprawy można zapoznać się w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A,18-200 Wysokie Mazowieckie, w pokoju nr 33, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00, tel. (86) 275 24 17 wew. 41, w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Po upływie ww. terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie administracyjne w I instancji.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od daty ukazania się obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem, Urzędu Miejskiego w Czyżewie oraz w prasie lokalnej.
Dzień publicznego ogłoszenia: 1 września 2025 r.