OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO z dnia22 sierpnia 2025...
OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO
z dnia22 sierpnia 2025 r.
Działając na podstawieart. 11aust. 1,art. 11dust. 5 i ust. 6 ustawy z dnia10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r.poz. 311 z późn. zm.), oraz na podstawieart. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r.poz. 572 z późn. zm.)
zawiadamiam
że na wniosekBurmistrza Miasta i Gminy Kórnikz dnia 27.06.2025 r. (data wpływu), uzupełniony w dniu 1.08.2025 r. i 13.08.2025 r. (data wpływu), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Długiej (droga gminna nr 332043P) i drogi powiatowej nr 2472P w m. Konarskie w zakresie budowy chodnika, kanału technologicznego, rowów oraz doświetlenia przejść dla pieszych (znak sprawy: WD.6740.48.2025.EK).
Oznaczenie nieruchomości lub ich części, objętych wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej:
- przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi;
- w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale;
- pogrubionym drukiem zaznaczono działki niezbędne dla realizacji inwestycji.
- DG - linie rozgraniczające pasa drogowego drogi gminnej; DP - linie rozgraniczające pasa drogowego drogi powiatowej
- * pas drogowy istniejącej drogi publicznej powiatowej 2472P
Objęte projektowanymi liniami rozgraniczającymi teren:
Gmina Kórnik
Jednostka ewidencyjna: 302109_5, Kórnik- obszar wiejski
Obręb: 0004 Czmoń
ark. 3, dz. o nr ewid.480 (480/1 DG, 480/2 DP, 480/3), 460 (460/1 DP, 460/2), 354 (354/1 DG,354/2 *)
Obręb: 0012 Konarskie
ark. 1, dz. o nr ewid.221/1 (221/10 DG, 221/11)
Postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji objęte są również nieruchomości, lub ich części, na których zostanie przeprowadzona przebudowa innych dróg publicznych, w przypadku którychnie następuje zmiana właściciela:
Gmina Kórnik
Jednostka ewidencyjna: 302109_5, Kórnik- obszar wiejski
Obręb: 0006 Czołowo
ark. 2, dz. o nr ewid. 224/1, 225
Obręb: 0004 Czmoń
ark. 3, dz. o nr ewid. 490,354 (354/2)
Obręb: 0012 Konarskie
ark. 1, dz. o nr ewid. 247
Postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji objęte są również nieruchomości, lub ich części, na których zostanie przeprowadzona budowa/ przebudowa zjazdów (poza liniami rozgraniczającymi dróg), w przypadku którychnie następuje zmiana właściciela:
Gmina Kórnik
Jednostka ewidencyjna: 302109_5, Kórnik- obszar wiejski
Obręb: 0006 Czołowo
ark. 2, dz. o nr ewid. 242
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej będzie zatwierdzać projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany i zatwierdzać podział nieruchomości.
Z dniem zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia25.08.2025 r., tj. od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Poznaniu, urzędu gminy właściwego ze względu na przebieg drogi oraz w urzędowym publikatorze teleinformatycznym – Biuletynie Informacji Publicznej tych urzędów oraz w prasie lokalnej.
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić Starostę Poznańskiego o każdej zmianie swojego adresu. Strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Dróg i Gospodarki Przestrzennej Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań (I piętro, pokój 142, tel. 61 84 10 742), w godzinach pracy Urzędu.
Z aktami sprawy można zapoznać się po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia wizyty: telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail:zrid@powiat.poznan.pl. Ewentualne wnioski, uwagi można składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Poznaniu, pocztą tradycyjną bądź za pośrednictwem platformy ePUAP, do dnia9.09.2025 r.