1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO z dnia 25 kwietnia...
Wróć do listy komunikatów

OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO z dnia 25 kwietnia 2025...

OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO
z dnia 25 kwietnia 2025 r.
Działając na podstawie art. 11a ust. 1, art. 11d ust. 5 i ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311 t.j.), oraz na podstawie art. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.)
zawiadamiam
że na wniosekWójta Gminy Tarnowo Podgórne z dnia 17.03.2025 r. (data wpływu), uzupełniony w dniu 10.04.2025 r. (data wpływu) i 18.04.2025 r.
(data wpływu), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi dla pieszych i rowerów Lusówko – Lusowo (znak sprawy: WD.6740.18.2025.ST).
Oznaczenie nieruchomości lub ich części, objętych wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej:
- przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi;
- w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale;
- pogrubionym drukiem zaznaczono działki niezbędne dla realizacji inwestycji.
Objęte projektowanymi liniami rozgraniczającymi teren:
Gmina Tarnowo Podgórne
Jednostka ewidencyjna: 302117_2, Tarnowo Podgórne
Obręb: 0008 Lusowo
ark. 1, dz. o nr ewid.13,1 (1/1, 1/2), 2 (2/1, 2/2), 3 (3/1, 3/2)
ark. 2, dz. o nr ewid. 337/1
Gmina Tarnowo Podgórne
Jednostka ewidencyjna: 302117_2, Tarnowo Podgórne
Obręb: 0009 Lusówko,
ark. 2, dz. o nr ewid.313,362/3 (362/16, 362/17), 362/11 (362/14, 362/15), 362/6 (362/12, 362/13), 361 (361/1, 361/2), 360/22 (360/29, 360/30), 360/24 (360/27, 360/28), 360/23 (360/25, 360/26), 359 (359/1, 359/2), 358/3 (358/14, 358/15), 358/6 (358/12, 358/13), 358/7 (358/10, 358/11), 358/2 (358/8, 358/9), 357 (357/1, 357/2), 321 (321/1, 321/2), 356 (356/1, 356/2), 355 (355/1, 355/2), 354 (354/1, 354/2), 323/10 (323/21, 323/22), 323/2(323/19, 323/20), 323/8 (323/17, 323/18), 323/12 (323/15, 323/16), 323/11 (323/13, 323/14)
ark. 3, dz. o nr ewid.376/38 (376/43, 376/44), 376/34 (376/41, 376/42), 316 (316/1, 316/2)
Postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji objęte są również nieruchomości,
lub ich części, na których zostanie przeprowadzona budowa/ przebudowa sieci uzbrojenia terenu (przebudowa sieci elektroenergetycznej)
i w przypadku którychnie następuje zmiana właściciela:
Gmina Tarnowo Podgórne
Jednostka ewidencyjna: 302117_2, Tarnowo Podgórne
Obręb: 0009 Lusówko,
ark. 2, dz. o nr ewid.323/10 (323/21,323/22),323/2 (323/19,323/20)
Gmina Tarnowo Podgórne
Jednostka ewidencyjna: 302117_2, Tarnowo Podgórne
Obręb: 0008 Lusowo,
ark. 1, dz. o nr ewid.1 (1/1,1/2)
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej będzie zatwierdzać projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany i zatwierdzać podział nieruchomości.
Z dniem zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów ustawy
o gospodarce nieruchomościami.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni
od dnia28.04.2025 r., tj. od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Poznaniu, urzędu gminy właściwego ze względu na przebieg drogi oraz w urzędowym publikatorze teleinformatycznym – Biuletynie Informacji Publicznej tych urzędów oraz w prasie lokalnej.
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić Starostę Poznańskiego o każdej zmianie swojego adresu. Strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Dróg i Gospodarki Przestrzennej Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań (I piętro, pokój 142, tel. 61 84 10 796), w godzinach pracy Urzędu.
Z aktami sprawy można zapoznać się po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia wizyty: telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail:
zrid@powiat.poznan.pl. Ewentualne wnioski, uwagi można składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Poznaniu, pocztą tradycyjną bądź elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP lub e-doręczeń do dnia13.05.2025 r.