1. Nasze Komunikaty
  2. Komunikaty
  3. Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry Tarnowskie Góry, 25...
Wróć do listy komunikatów

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry Tarnowskie Góry, 25...

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Tarnowskie Góry, 25 kwietnia 2025 r.
GUu.6722.1.2024
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Cmentarnej i Czarnohuckiej w Tarnowskich Górach.
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 2 – 5, art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr LVII/598/2022 Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach z dnia 21 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Cmentarnej i Czarnohuckiej w Tarnowskich Górach.
zawiadamiam,
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Cmentarnej i Czarnohuckiej w Tarnowskich Górach, w granicach oznaczonych w załączniku graficznym do wyżej wymienionej uchwały wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i uzasadnieniem od 5 maja do 2 czerwca 2025 r.w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. H. Sienkiewicza 2, Wydział Urbanistyki i Mienia, w Referacie Urbanistyki, w pokoju nr 51od godziny 8:00 do 15:00 oraz na stronie Urzędu Miejskiego w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne / Dokumenty planistyczne w opracowaniu / Projekty dokumentów planistycznych – konsultacje społeczne.
Zaplanowaliśmy dwie dyskusje publiczne.
21 maja 2025 r. o godzinie 11:00 – Pierwsza dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu miejscowego, będzie za pomocą środków porozumiewania się na odległość. Umożliwi: zabieranie głosu, zadawanie pytań i składanie uwag przez jednoczesną transmisję obrazu i dźwięku, oraz zadawanie pytań i składanie uwag w formie zapisu tekstowego. Osoby, które zamierzają uczestniczyć w dyskusji powinny zgłosić chęć uczestnictwa do 20 maja 2025 r. na adres mejlowy:urbanistyka@um.tgory.pl lub telefonicznie pod nr +48 32 39 33 731, +48 32 39 33 732 z podaniem imienia, nazwiska oraz adresu mejlowego, na który zostanie wysłane zaproszenie do udziału w dyskusji publicznej, na godzinę przed jej rozpoczęciem.
15 maja 2025 r. o godzinie 12:00 – Druga dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, w formie stacjonarnej, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. H. Sienkiewicza 2 w sali ślubów – w pokoju numer 40.
Każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego może wnieść uwagi do projektu planu oraz wnioski i uwagi do prognozy oddziaływania na środowisko. Uwagi i wnioski należy składać do Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry w nieprzekraczalnym terminiedo 17 czerwca 2025 r.:
-w formie papierowej na adres: ul. H. Sienkiewicza 2,42-600 Tarnowskie Góry,
-w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:urbanistyka@um.tgory.pl,
-za pomocą platformy e-PUAP,
-podczas dyskusji publicznej
z podaniem swojego imienia i nazwiska lub nazwy oraz adresu zamieszkania lub siedziby, ze wskazaniem nieruchomości, której dotyczy uwaga.
Uwagi do projektu planu należy składać na formularzu pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, który dostępny jest w Referacie Urbanistyki Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach, ul. H. Sienkiewicza 2, 1 piętro, pok. 51, w godzinach pracy urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach na stronie internetowej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry.
Na podstawie z art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2023 r. poz. 1688) informuję, że:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1, z późn. zm.:
1.Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry:
-adres: ul. Rynek 4,42-600 Tarnowskie Góry,
-kontakt mejlowy:sekretariat@tarnowskiegory.pl,
-kontakt telefoniczny: +48 32 393 36 10.
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim, z którym można się skontaktować mejlowo:iod@um.tgory.pl, lub na adres Administratora.
3.Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji czynności, o których mowa w art. 17 pkt 9, 11 i 12 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4.Pani / Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione organom i podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom świadczącym usługi informatyczne, operatorom pocztowym w przypadku korespondencji papierowej.
5.Pani / Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
6.Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane bezterminowo jako wartość archiwalna.
7.Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Realizacja praw będzie w granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa.
8.Ma Pani / Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres siedziby: ul. Stawki 2,00-193 Warszawa, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia wskazanego na wstępie.
9.Podanie przez Panią / Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
10.Decyzje podejmowane wobec Pani / Pana i Pani/ Pana danych osobowych nie będą podejmowanie w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosujemy wobec nich profilowania.
11.W przypadku zebrania danych nie od osoby, której dotyczą, przysługuje prawo informacji o źródle danych, jeśli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Z up. Burmistrza Miasta
/-/Bartosz Skawiński
Zastępca Burmistrza