Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry Tarnowskie Góry, 25...
Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Tarnowskie Góry, 25 kwietnia 2025 r.
GUu.6722.1.2024
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Cmentarnej i Czarnohuckiej w Tarnowskich Górach.
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 2 – 5, art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr LVII/598/2022 Rady Miejskiej w Tarnowskich Górach z dnia 21 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Cmentarnej i Czarnohuckiej w Tarnowskich Górach.
zawiadamiam,
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Cmentarnej i Czarnohuckiej w Tarnowskich Górach, w granicach oznaczonych w załączniku graficznym do wyżej wymienionej uchwały wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i uzasadnieniem od 5 maja do 2 czerwca 2025 r.w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. H. Sienkiewicza 2, Wydział Urbanistyki i Mienia, w Referacie Urbanistyki, w pokoju nr 51od godziny 8:00 do 15:00 oraz na stronie Urzędu Miejskiego w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne / Dokumenty planistyczne w opracowaniu / Projekty dokumentów planistycznych – konsultacje społeczne.
Zaplanowaliśmy dwie dyskusje publiczne.
21 maja 2025 r. o godzinie 11:00 – Pierwsza dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu miejscowego, będzie za pomocą środków porozumiewania się na odległość. Umożliwi: zabieranie głosu, zadawanie pytań i składanie uwag przez jednoczesną transmisję obrazu i dźwięku, oraz zadawanie pytań i składanie uwag w formie zapisu tekstowego. Osoby, które zamierzają uczestniczyć w dyskusji powinny zgłosić chęć uczestnictwa do 20 maja 2025 r. na adres mejlowy:urbanistyka@um.tgory.pl lub telefonicznie pod nr +48 32 39 33 731, +48 32 39 33 732 z podaniem imienia, nazwiska oraz adresu mejlowego, na który zostanie wysłane zaproszenie do udziału w dyskusji publicznej, na godzinę przed jej rozpoczęciem.
15 maja 2025 r. o godzinie 12:00 – Druga dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, w formie stacjonarnej, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. H. Sienkiewicza 2 w sali ślubów – w pokoju numer 40.
Każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego może wnieść uwagi do projektu planu oraz wnioski i uwagi do prognozy oddziaływania na środowisko. Uwagi i wnioski należy składać do Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry w nieprzekraczalnym terminiedo 17 czerwca 2025 r.:
-w formie papierowej na adres: ul. H. Sienkiewicza 2,42-600 Tarnowskie Góry,
-w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:urbanistyka@um.tgory.pl,
-za pomocą platformy e-PUAP,
-podczas dyskusji publicznej
z podaniem swojego imienia i nazwiska lub nazwy oraz adresu zamieszkania lub siedziby, ze wskazaniem nieruchomości, której dotyczy uwaga.
Uwagi do projektu planu należy składać na formularzu pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, który dostępny jest w Referacie Urbanistyki Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach, ul. H. Sienkiewicza 2, 1 piętro, pok. 51, w godzinach pracy urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach na stronie internetowej w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry.
Na podstawie z art. 17a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2023 r. poz. 1688) informuję, że:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1, z późn. zm.:
1.Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry:
-adres: ul. Rynek 4,42-600 Tarnowskie Góry,
-kontakt mejlowy:sekretariat@tarnowskiegory.pl,
-kontakt telefoniczny: +48 32 393 36 10.
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim, z którym można się skontaktować mejlowo:iod@um.tgory.pl, lub na adres Administratora.
3.Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji czynności, o których mowa w art. 17 pkt 9, 11 i 12 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4.Pani / Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione organom i podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom świadczącym usługi informatyczne, operatorom pocztowym w przypadku korespondencji papierowej.
5.Pani / Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
6.Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane bezterminowo jako wartość archiwalna.
7.Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Realizacja praw będzie w granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa.
8.Ma Pani / Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres siedziby: ul. Stawki 2,00-193 Warszawa, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia wskazanego na wstępie.
9.Podanie przez Panią / Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
10.Decyzje podejmowane wobec Pani / Pana i Pani/ Pana danych osobowych nie będą podejmowanie w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosujemy wobec nich profilowania.
11.W przypadku zebrania danych nie od osoby, której dotyczą, przysługuje prawo informacji o źródle danych, jeśli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Z up. Burmistrza Miasta
/-/Bartosz Skawiński
Zastępca Burmistrza